logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیأت ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر خبر داد:

مقام اول رزمی‌کاران ابهری در مسابقات استانی

مقام-اول-رزمی‌کاران-ابهری-در-مسابقات-استانی-
دبیر هیأت ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر میزبان مسابقات کیک‌بوکس قهرمانی استان و انتخابی کشور شد و در این مسابقات، شهرستان ابهر در هر دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان به مقام اول و زنجان به مقام دوم و خدابنده به مقام سوم دست یافتند.

نقی دهقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: روز جمعه ۱۳ مهر، شهرستان ابهر شاهد برگزاری مسابقات کیک‌بوکس قهرمانی استان و انتخابی کشوری بود که به همت و تلاش هیأت رزمی در دورده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی سهام خیام مجموعه شهید فهمیده شناط برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم‌هایی از زنجان، ابهر، خرمدره، هیدج، صائین‌قلعه، خدابنده، طارم و ماهنشان حضور داشتند، افزود: در این مسابقات شرکت‌کنندگان در دو کلاس بزرگسالان (استایل کیوان‌رولز) و جوانان (استایل لوکیک) به مبارزه پرداختند که نفرات برتر این مسابقه به مسابقات کشوری که در پایان مهر در گرگان برگزار می‌شوند اعزام خواهند شد.

دبیر هیأت ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه به همراه تیم میبایستی دو نفر داور معرفی کنند، تأکید کرد: این داوران که مجموع آن‌ها ۱۵ نفر بود قبل از برگزاری مسابقه کاملا توجیه شدند تا هیچ اجحافی در حق تیم‌های شرکت‌کننده صورت نگیرد و تعداد سه نفر از داوران این دوره از مسابقات از داوران بین‌المللی و تعداد ۱۲ نفر هم از داوران ملی فدراسیون ورزش‌های رزمی بودند.

وی با توضیح اینکه در این دوره از مسابقات تعداد ۶۰ نفر در قالب هشت گروه شرکت داشتند، متذکر شد: بعد از انجام مسابقه، شهرستان ابهر در هر دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان به مقام اول و زنجان به مقام دوم و خدابنده به مقام سوم دست یافتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲